Söndag = vilodag?

Nej, vila på en söndag finns inte med i min planering 😛 Veckans 7:e och sista morgonpromenad är avklarad, fick idag sällskap av min mamma så promenaden gick lite, lite lugnare än vanligt, men tycker ändå att vi höll ett bra tempo.

Frukosten i magen och om en stund väntar intervaller på löpbandet. Wohoo! Senare i eftermiddag blir det kalas för mitt kusinbarn Philip som fyller 8 år. Kaffekalas. Om jag ska äta det som bjuds? Nej, självklart inte. Vad trodde ni? 😉 Har planerat min dag i förväg så det är inga problem.

Detta inlägg publicerades i Bilder, Cardio, Träning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Söndag = vilodag?

  1. Ina skriver:

    Haha! Ja du får göra bananerna vid jul 😀
    Vad har du planerat för nåt gott på kalaset?=)

    Tack för din omtanke! Du är så söt och omtänksam hela tiden ^^)

    Hur trivs du på den nya bloggen..så här ett tag efteråt?!=)

  2. Ina skriver:

    hahahaha! Va?! 😀

  3. Ina skriver:

    hhahahaha! Ja det var ju också ett smart sätt att se det 😉

Lämna en kommentar